Успіх

Самонавчання менеджерів з продажу

Якщо ви менеджер по продажам, то напевно в даний момент хочете продавати більше. Тренінги, семінари, майстер-класи – це, звичайно, добре. Але без самостійної роботи досягти високих результатів практично нереально. Без всяких витрат для роботодавця можна поліпшити показники кожного працівника. В нашому офісі існувала традиція раз на тиждень збиратися і проводити самонавчання протягом години (зазвичай вранці). Співробітник в понеділок отримував завдання про створення в Поінті презентації або підготувати продукт до продажу, а в п’ятницю ми всім офісом слухали і виступали в ролі замовника.

Презентація колегам:

Налаштуйтеся. При самопрезентації дуже важливо вибрати потрібний емоційний настрій, так як емоції роблять дуже сильний вплив на слухачів.

Виявляйте впевненість в собі і в тому, про що говорите.

Приводьте в підтвердження своїх слів факти, приклади, реальні історії, дуже добре впливають цифрові та грошові показники.

Слідкуйте за мовою, позою і жестами.

Продаж колегам:

Уявіть свій продукт як кращий на ринку і ви повинні пишатися, що саме ви уявляєте його.

Ставитеся до Замовника, як до рівного собі, він такий-же людина зі своїми тарганами.

Ставте гідності високо, а недоліки проходите побіжно.

Підготовка і знання свого об’єкта продажу покаже вашу експертність.

Бібліотека:

Для підняття рівня співробітників компанії роботодавець вів бібліотеку зі своїми талонами, де ставив секретар печатку про взяття книги на домашнє читання. Раз на місяць ми збиралися і був читацький клуб, де ми розповідали про те як ми зрозуміли матеріал, задавали уточнюючі запитання один одного і дискусія про матеріалі часто затягувалася, тому такі заходи проводили за пів години до закінчення робочого дня.

Наставництво:

У відділі продажів завжди було наставництво. Кожен співробітник закріплювався до більш досвідченому і будь-які виникають незрозумілі питання допомагали вирішувати. Зв’язка працівників виконувала поставлені завдання швидше, ніж один співробітник ходить по офісу і тупить не знаючи,що йому робити.

Тренінги від керівників:

Часто у нас було прийнято, що керівники підрозділів проводили навчання для всіх працівників компанії. Начальник виробництва розповідав про процеси, матеріалах, обладнанні. Комерційний презентував книги для читання (розповідав про них), методики підвищення продажів. Економісти про те, як формується собівартість продукції і чому важливо враховувати всі витрати. Відділ закупівель докладні доповіді про ринок, як про змінюватися, про курсової стабільності. Маркетинг піднімав тему планів підвищення впізнаваності продукту.

Сподіваюся у вас у компанії також є методики самонавчання без виділення грошей, в крайньому випадку можна самим в кожному підрозділі організувати групу за інтересами. В цьому блозі я розповів про безкоштовних методи підняття професіоналізму в офісі, не беру такі як компенсація за тренінги, проведення вебінарів в компанії бізнес-тренерами, поїздки в закордонні компанії для стажування і так далі.

Ставте лайки, підписуйтесь, залишайте коментарі.